December 26, 2012

Interview: 9 questions for Oleg Zhezhel.







Thanks to Kazaky Official Russian team (Vkontakte) we have a small interview of 9 questions to Oleg.

We tried to translate them as best we could.

Here you are the answers that Oleg Zhezhel gave:


1. If you could change your life with another one, who would it be?

Oleg: "Years ago, a friend of mine, wrote to me that if he could have changed his life, he would have chosen mine. I wouldn’t change my life, I’m a happy man."



2. Describe yourself in three words:

Oleg: "Demanding, level-headed, selfish."



3. Complete the sentence: You don’t believe me, but I am…

Oleg: "Ukrainian. It’s not a big deal, but they ascribed me every kind of nationality and never the Ukrainian one."



4. What do you always bring with you?

Oleg: "I was thinking about it…the cellphone? Too common, but it’s true. I don’t wear jewelries. There’s something that I always have with me and nobody can steal it from me…my tattoo."



5. What does bother you?

Oleg: "False people, even if with my job I meet a lot of them."



6. What are you most proud of?

Oleg: "Of Kazaky."



7. What do you do when you’re down in the dumps?

Oleg: "I spend money for something that I want, but always in a reasonable way."



8. What’s the most important thing in your bag?

Oleg: "That’s a woman’s issue. I use a bag for the rehearsals or a computer case."



9. Do you remember your first steps of your carreer? Have they been tough?

Oleg: "This is a long story, but it was hard at the beginning. I went through a lot of obstacles and barriers."



[Source: Kazaky Official VK]




Grazie al team di Kazaky Official russo (Vkontakte), abbiamo una mini intervista di 9 domande ad Oleg.
Abbiamo cercato di tradurle il meglio possibile.
Ecco le risposte del Oleg Zhezhel:


1. Se potessi cambiare la tua vita con quella di qualcun altro, chi sceglieresti?
Oleg: "Un mio amico, anni fa, per il mio compleanno, mi ha scritto che se avesse potuto cambiare la sua vita l’avrebbe cambiata con la mia. Non cambierei la mia vita, sono un uomo felice."

2. Descriviti in 3 parole.
Oleg: "Esigente, equilibrato (con la testa sulle spalle), egoista."

3. Completa la frase: "Tu non mi credi, ma io…"
Oleg: "Sono ucraino. Non è un problema, ma mi hanno attribuito tutte le nazionalità, ma non ucraino."

4. Cosa porti sempre con te?
Oleg: "Ci stavo pensando..il telefono? Banale, ma ce l’ho sempre. Non porto gioielli. C’è qualcosa che ho sempre con me e che nessuno potrà portarmi via: il mio tatuaggio."

5. Cosa ti dà fastidio?
Oleg: "Le persone false. Anche se con il mio lavoro ne incontro tante."

6. Di cosa sei più orgoglioso?
Oleg: "Dei ‘Kazaky’."

7. Cosa fai quando sei giù di morale?
Oleg: "Spendo soldi per qualcosa che desidero, ma sempre in maniera ragionevole."

8. Nella tua borsa, qual è la cose più importante che c’è?
Oleg: "Quello è un problema delle donne. Uso la borsa per le prove, o come porta computer"

9. Ti ricordi i primi passi della tua carriera? Sono stati difficili?
Oleg: "E’ una storia lunga, ma è stato difficile inizialmente, andando anche contro muri e barriere."


0 commenti:

Copyright © 2012-2014 It's All About Kazaky